Skip to main content

Персонал и заплати

Обновяване на модул "Персонал и заплати"

Актуализация към 01.01.2015 г.

Публикувано в

Изготвени са промени в модул "Персонал и заплати" съгласно промените в нормативната уредба.

Промените включват:

  • Нова таблица с минимални осигурителни прагове.
  • Нова таблица с проценти за фонд ТЗПБ.
  • Промени в класификатора на професиите.
  • Променена минимална работна заплата.
  • Променен максимален осигурителен доход.
  • Променена декларация образец 1.
  • Промени в базата данни и във файл за НАП за декларация образец 1.
  • Актуализация към 12.03.2014 г.

    Публикувано в

    На страницата на НАП са публикувани четири нови сметки и параграфи за плащане на данъци, осигурителни вноски за ДОО, здравноосигурителни вноски и осигурителни вноски за ДЗПО.
    Във връзка с това са променени:

  • Обща рекапитулация
  • Платежни нареждания на фирмата
  • Платежни нареждания на самоосигуряващи се
  • Също така са добавени:

  • Служебна бележка по чл. 45 ал. 4 от ЗДДФЛ за наеми
  • Служебна бележка по чл. 45 ал. 4 от ЗДДФЛ за Граждански договори
  • Трета актуализация към 01.01.2014 г.

    Публикувано в

    Открита е грешка при изчисляването през 2014 г. на сума за здравно осигуряване при болничен на самоосигуряващо се лице. Тази грешка касае единствено самоосигуряващи се лица, които имат платен от НОИ болничен през 2014 г.

    Моля изтеглете актуализацията от тук или директно от тук.

    Указания за инсталиране на обновяване на модули можете да намерите тук.

    Втора актуализация към 01.01.2014 г.

    Публикувано в

    На страницата на НАП е публикувана промяна в сметка за изплатени суми.
    Освен това е открита грешка при изчисляването през 2014 г. на нетна сума в декларация образец 1.

    Моля изтеглете актуализацията от тук или директно от тук.

    Указания за инсталиране на обновяване на модули можете да намерите тук.

    Актуализация към 01.01.2014 г.

    Публикувано в

    Изготвени са промени в модул "Персонал и заплати" съгласно промените в нормативната уредба.

    Промените включват:

  • Нова таблица с минимални осигурителни прагове.
  • Нова таблица с проценти за фонд ТЗПБ.
  • Променена минимална работна заплата.
  • Променен максимален осигурителен доход.
  • Променена декларация образец 1.
  • Променена логика за изграждане на декларация образец 6.
  • Променена логика за изчисляване на осигурителните вноски.
  • Промяна в работни и почивни дни за 2013 г.

    Публикувано в

    На страницата на Народното събрание е публикувано ПМС за разместване на почивни дни през 2013 г.

    Във връзка с това в модул "Персонал и заплати" трябва да направите съответната промяна. За целта от меню изберете "Обработки -> Изготвяне на графици" и в графика на празничните дни отбележете 21.12.2013 г. като работен и 23.12.2013 като празничен.

    Указание относно годишно преизчисляване на данък по ЗДДФЛ

    Публикувано в

    На 15.01.2013 отправихме следното писмено питане към НАП:

    В търговско дружество има персонал, нает по трудови договори.
    Едно лице от персонала е с намалена работоспособност повече от 50% считано от месец март 2012 г. За януари и февруари на лицето е удържан пълния данък, а за периода март - декември - с отчитане на намалението по чл. 18, ал. 2
    При годишно преизчисляване на данъка с отчитане на намалението по чл. 18, ал. 1 се получава сума за възстановяване на лицето по чл. 49, ал. 6.

    Втора актуализация към 01.01.2013

    Публикувано в

    На 25.01.2013 г. на страницата на НАП са публикувани промени в някои служебни бележки и в сметка за изплатени суми.
    Освен това е открита грешка при изчисляването през 2013 г. на първите три дни за сметка на работодателя при болнични.

    Моля изтеглете актуализацията от тук или директно от тук.

    Указания за инсталиране на обновяване на модули можете да намерите тук.

    Актуализация към 01.01.2013 г.

    Публикувано в

    Изготвени са промени в модул "Персонал и заплати" съгласно промените в нормативната уредба.

    Промените включват:

  • Нова таблица с минимални осигурителни прагове.
  • Нова таблица с проценти за фонд ТЗПБ.
  • Променена минимална работна заплата.
  • Променен максимален осигурителен доход.
  • Променен класификатор на професиите.
  • Променена декларация образец 1.
  • Променена декларация образец 6.
  • Променена справка "Обща рекапитулация".
  • Промяна на МРЗ от 01.05.2012

    Публикувано в

    Съгласно постановление на МС 300 от 10 ноември 2011 г. минималната работна заплата става 290.00 лв. считано от 01.05.2012 г.

    За да отразите промените трябва да направите следното:
    1. От меню "Настройка" изберете "Общи коефициенти". В новия прозорец натиснете бутон "Insert" за да добавите нов запис. Попълнете:

  • в полето "От дата" 01.05.2012,
  • в полето "Мин. работна заплата" 290.00,
  • в полето "Гарантиран мин. доход" 65.00,
  • в полето "Гледане на дете до 2 г." 240.00.
  • Разпространи съдържание